۸۸۶۶۰۴۹۱  بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا ) - بالاتر از میرداماد - برج آناهیتا - طبقه اول - واحد ۱

Homeخبرحضور شرکت پارسین گستر جنوب در بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اهواز (آذر ماه 1401)

حضور شرکت پارسین گستر جنوب در بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اهواز (آذر ماه 1401)

حضور شرکت پارسین گستر جنوب در بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اهواز (آذر ماه 1401)

شهر اهواز واقع در استان خوزستان شهری با جاذبه گردشگری و دارای موقعیت جغرافیایی بهره‌مند است. وسعت و گستردگی این شهر موجب ایجاد شهرک های صنعتی کارخانجات ذوب و فولادسازی و محصولات آهنی و فولادی و لوله‌سازی از جمله صنایعی هستند که تأثیر بسزایی در اقتصاد منطقه و استان دارند. از جمله این مجموعه‌ها می‌توان به لوله‌سازی خوزستان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شرکت فولاد خوزستان، نورد کاویان و شرکت نورد و لوله اهواز اشاره کرد.  به همین دلیل معرفی شهر اهواز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اهواز

برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اهواز با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با مشارکت بیش از100شرکت فعال در 8 استان شامل تهران،خوزستان ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، خراسان رضوی ، فارس ، یزد و هرمزگان از تاریخ  2 لغایت 5 آذر ماه بمدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه ساختمان اهواز را استفاده از فن آوری های جدید ساختمانی و رویکرد جدید به صنعت ساختمان سازی در استان خوزستان قلمداد نمودند و تقویت فعالان اقتصادی استان در صنعت ساختمان را مهمترین دستاورد برگزاری نمایشگاه مذکور دانستند؛ در ادامه کمک به تغییر رویکرد تولید در صنعت ساختمان از سنتی به صنعتی سازی آسیب شناسی موانع اجرایی استفاده از فن آوری های نوین ساختمان ، توسعه فن آوری های نوین و برقراری ارتباط بین بازار و عرضه و تقاضا ، ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر مابین تولید کنندگان و مصرف کنندگان و همچنین صاحبان اندیشه های مهندسی ساختمان و ارائه پروژه‌ها ، پتانسیل‌ها و توانمندی های فعالان عرصه صنعت ساختمان از جمله مواردی است که در بیست و سومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان به دنبال تحقق آنهاست.

حضور پارسین گستر جنوب در نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز

حضور پارسین گستر جنوب در نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز

نمایشگاه صنعت ساختمان، محلی برای معرفی بهترین های این صنعت پویا من جمله شرکت پارسین گستر جنوب با دارا بودن محصول و خدمتی نوین در عرصه ساختمان و تولید سردخانه های ثابت و متحرک صنعتی بوده است. حضور شرکت پارسین گستر جنوب در نمایشگاه فوق موجب شده است تا توانمندی های مصرف انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری با ورق های متنوعی همچون گالوانیزه و آلوزینک که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی متغیر ایران دارد به معرض نمایش گذاشته شود و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم شود.

در بازدید از غرفه پارسین در نمایشگاه فرصت مناسبی جهت پاسخ بازدید کنندگان برای ارائه محصول ساختمانی جایگزین ایجاد شد تا تبادل نقطه نظرات در خصوص نحوه تولید، ساخت سوله­های صنعتی و نصب راحت و سریع آن فراهم گردد.

پارسین با همکاری و مشارکت شرکت های بزرگی نظیر صنایع پلاستیک خوزستان، شرکت ساخت و نگه داشت ویرا، شرکت آرد خوزستان و …  ایجاد سالن های مسقف با میانگین متراژ 12000 مترمربع موجب گسترش این صنعت در استان خوزستان شده است.

باشد که با حضور هر ساله شرکت پارسین در نمایشگاه فوق تحولی جدید در استفاده از مصالح، ابزار و طرح هایی در عرصه ساختمان و ارائه خدمتی نوین در استان مذکور ارائه نماید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پارسین

آدرس شیراز

آدرس تهران

ساعات کاری

طراحی وبسایت توسط نردوما