۸۸۶۶۰۴۹۱  بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا ) - بالاتر از میرداماد - برج آناهیتا - طبقه اول - واحد ۱

Homeخبرحضور پارسین گستر جنوب در بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (اردیبهشت ماه 1401)

حضور پارسین گستر جنوب در بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (اردیبهشت ماه 1401)

حضور پارسین گستر جنوب در بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (اردیبهشت ماه 1401)

هر ساله نمایشگاه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، به عنوان بزرگترین رویداد در حوزه صنعت نفت که با حضور جمعی از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌گردد، مورد توجه شرکت‌­های فعال در این بخش قرار می‌گیرد. بعد از تعطیلی سال گذشته نمایشگاه صنعت نفت به دلیل شیوع بیماری کرونا و پس از دو سال بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی و صادرات جهانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در صبح روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه با حضور جواد اوجی وزیر نفت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و جمعی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و محسن خجسته‌مهر به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و سایر مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع به کار نمود.

بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی و صادرات جهانی»

شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی با حضور در سالن ۸ و ۹، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در سالن ۱۰ و ۱۱، شرکت‌های پتروشیمی و صنایع مرتبط با پتروشیمی در سالن A ۳۸، گاز و صنایع مرتبط، لوله و عایق‌های لوله و شیرآلات در سالن ۳۸، پالایش و پخش و صنایع مرتبط با آن در سالن ۵، بخش ماشین‌های دوار در سالن ۲۷، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن ۷ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هر یک در سالن‌های جداگانه قرار گرفته‌اند.

حضور پارسین گستر در ۲۶امین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور پارسین گستر در ۲۶امین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت پارسین گستر جنوب هم با توجه به سابقه خود در صنعت نفت گاز و پتروشیمی به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری در فضای باز رو به روی سالن 5 حضور به هم رسانیده است.

ساخت ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری از جنس آلوزینک برای سوله گوگرد شرکت پتروشیمی کنگان واقع در عسلویه و همچنین ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری برای پتروشیمی قشم و پردیس و تهران نمونه­‌های دیگری از فعالیت‌­های شرکت پارسین گستر جنوب در صنعت نفت گاز و پتروشیمی است.

معمولا با توجه به استقرار شرکت نفت استان­‌های جنوبی کشور اغلب سفارشات در این بخش ساندویچ پانل­‌هایی از جنس ورق­‌های آلومینیوم و یا آلوزینک است که از مقاومت بالاتری نسبت به خوردگی در مقابل ورق‌­های گالوانیزه برخوردارند.

برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، بزرگترین رویداد که در حوزه صنعت و تجارت ایران فعالیت دارند سالیانه با حضور جمعی از شرکت‌­های توانمند داخلی و خارجی برپا می­‌گردد.

در این فرصت مغتنم حضور شرکت پارسین گستر جنوب در این نمایشگاه موجب شده است تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهد. مجالی باشد تا صنعت ساندویچ پانل و نوآوری‌­های آتی خود را هدایت نماید.

حضور پارسین گستر در ۲۶امین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

امید است با معرفی شرکت پارسین گستر جنوب در نمایشگاه نامبرده با هدف ارائه در زمینه ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی جهت ایجاد سردخانه های ثابت و پرتابل صنعتی، گامی رو به جلو در راستای توسعه و انعکاس بیشتر توانمندی‌­های این صنعت در ایران باشد.

شایان ذکر است نمایشگاه امسال با حضور ۴۴ شرکت خارجی از ۱۱ کشور جهان برگزار می­‌شود و هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان است و ۲۶ اردیبهشت‌ماه به‌کار خود پایان خواهد داد.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پارسین

آدرس شیراز

آدرس تهران

ساعات کاری

طراحی وبسایت توسط نردوما